Angielski to furtka Twoj konkretny i zwiezly opis na LinkedIn wskazowki i 8 przydatnych wyrazen

Twój konkretny i zwięzły opis na LinkedIn – wskazówki i 8 przydatnych wyrażeń [Angielski to Furtka #26]

Sekcja ‘About’ to kluczowy, a jednocześnie jeden z najbardziej kłopotliwych elementów Twojego profilu na LinkedIn. No bo jak w kilku zdaniach zamknąć swoje szerokie doświadczenie, wykształcenie i osobowość? Z pozoru to tylko kilka słów, ale wiem doskonale, jak trudno jest napisać tekst, który jednocześnie będzie zwięzły, na temat i który będzie dobrze prezentował Twoje skille i doświadczenie.

W tym odcinku podcastu opowiem Ci, jak zabrać się do tego zadania w sposób przemyślany tak, żeby Twój zawodowy opis był dobrym zaproszeniem do poznania Twojej kariery i osobowości. Bo przecież nie chcesz pisać czegokolwiek. Chcesz, aby to, co napiszesz, było jak magnes, przyciągający uwagę tych, którzy przewijają się przez dziesiątki profili każdego dnia.

Z tego odcinka dowiesz się m.in.:

  • jakie błędy popełniają ludzie przy tworzeniu sekcji  ‘About’ na LinkedIn i jak Ty możesz ich uniknąć,
  • jak podejść do napisania sekcji ‘About’,
  • w jaki sposób można elastycznie dostosować informacje zawarte w sekcji ‘About’ w zależności od celów zawodowych,
  • jakie konkretne frazy i wyrażenia mogą Ci się przydać w sekcji ‘About’ na LinkedIn!
Listen to „#26: Twój konkretny i zwięzły opis na LinkedIn – wskazówki i 8 przydatnych wyrażeń” on Spreaker.

P.S. Właśnie trwają warsztaty, na których pracujemy nad odpicowaniem profili na LinkedIn w praktyce! Możesz jeszcze dołączyć i zyskać od razu cenny feedback, perspektywę innych osób i wreszcie – zjesz tę żabę! Koniec odkładania LinkedIn (a zatem i swojej kariery) na potem. Czas na porządki i odświeżenie!

Lista wyrażeń z tego odcinka:

  1. skilled in [project management / financial analysis / project management]
  2. with a knack for [problem-solving]
  3. Strategic thinker with a passion for innovation / 
  4. A solution-oriented team leader, focused on/committed to building great habits in teams and organizations.
  5. What sets me apart is [my commitment to effective collaboration across departments as well as my proven track record of delivering revenue growth / improving client satisfaction / optimizing processes]
  6. A continuous learner and a team player who thrives in fast-paced and challenging environments.
  7. extensive experience in [data analysis / customer service / project management / sourcing candidates]
  8. Currently seeking new opportunities where I could hone my [analytical skills]. 

Powodzenia w budowaniu atrakcyjnego i skutecznego opisu na LinkedIn! 

Po więcej wskazówek zawodowych i pomocnych wyrażeń po angielsku w pracy obserwuj mnie 

na IG: angielski_furtka lub FB: angielskifurtka.

Podobne wpisy