Angielski to furtka Jak dac w biznesowym mejlu ze sprawa jest pilna

Jak dać w biznesowym mejlu, że sprawa jest pilna [Angielski to Furtka #23]

W biznesie czas jest ważny, ale wyważone komunikaty jeszcze ważniejsze 🙂 Dlatego dziś na warsztat bierzemy maile, a konkretnie… te pilne maile.

Z tego odcinka podcastu Angielski to Furtka dowiesz się, jak łączyć pilność i uprzejmość w mejlach tak, by nie była to wybuchowa mieszanka! Znasz te sytuacje, kiedy piszesz do klienta albo kogoś z góry hierarchii i zastanawiasz się, jak ubrać maila w słowa, żeby brzmiał uprzejmie?

No właśnie. 

Dziś przygotowałam dla Ciebie kilka gotowych wyrażeń, dzięki którym subtelnie, ale jednocześnie skutecznie, przekażesz w mejlu, że sprawa jest naprawdę pilna. Będą warianty formalne, półformalne i całkowicie casualowe.

A skoro jesteśmy już przy mejlach – daję Ci cynk, że przygotowałam dla Ciebie darmowe szkolenie i ściągę, jak pisać dobre mejle (tak w ogóle) po angielsku w biznesie!

Listen to „#23: Jak dać znać w biznesowym mejlu, że sprawa jest pilna” on Spreaker.

Lista wyrażeń z tego odcinka:

  • Please respond/let me know at your earliest convenience.
  • I look forward to hearing from you soon.
  • I apologize for the urgency, but could you please…?/Sorry for the urgency, but could you please…?
  • Please get back to me as soon as you can. 
  • Sorry to put the pressure, but…
  • I need your feedback. Let me know ASAP

Zapisz i używaj na zdrowie!

Pamiętaj, nie trzeba stu opcji. Wystarczą dwie, ale rzeczywiście przydatne i praktykowane! 😉

Daj znać, które wyrażenia bierzesz dla siebie i… jaki temat podcastu zainteresowałby Cię następnym razem!

urj9LJMWyFD9hiKMsLGITklc4 xbwkonzBLkGtZojOMtY 41HRztMCuAv4FbMdWYvRUs4DzYwtf 0O58e56E1XArifIRirXS9khcIRYyE8gNl86f7HGe3o8L46CakBxMCZfMw4tAGgqT2jxIX tIlYs

Do zobaczenia w moich social mediach:

na IG: angielski_furtka lub FB: angielskifurtka.

Podobne wpisy