Jak dać w biznesowym mejlu, że sprawa jest pilna [Angielski to Furtka #23]
W biznesie czas jest ważny, ale wyważone komunikaty jeszcze ważniejsze 🙂 Dlatego dziś na warsztat bierzemy maile, a konkretnie… te pilne maile.
Z tego odcinka podcastu Angielski to Furtka dowiesz się, jak łączyć pilność i uprzejmość w mejlach tak, by nie była to wybuchowa mieszanka! Znasz te sytuacje, kiedy piszesz do klienta albo kogoś z góry hierarchii i zastanawiasz się, jak ubrać maila w słowa, żeby brzmiał uprzejmie?
No właśnie.
Dziś przygotowałam dla Ciebie kilka gotowych wyrażeń, dzięki którym subtelnie, ale jednocześnie skutecznie, przekażesz w mejlu, że sprawa jest naprawdę pilna. Będą warianty formalne, półformalne i całkowicie casualowe.
A skoro jesteśmy już przy mejlach – daję Ci cynk, że przygotowałam dla Ciebie darmowe szkolenie i ściągę, jak pisać dobre mejle (tak w ogóle) po angielsku w biznesie!
Pobierz bezpłatne treści i twórz mejle z lekkością TUTAJ!
Listen to „#23: Jak dać znać w biznesowym mejlu, że sprawa jest pilna” on Spreaker.Lista wyrażeń z tego odcinka:
- Please respond/let me know at your earliest convenience.
- I look forward to hearing from you soon.
- I apologize for the urgency, but could you please…?/Sorry for the urgency, but could you please…?
- Please get back to me as soon as you can.
- Sorry to put the pressure, but…
- I need your feedback. Let me know ASAP
Zapisz i używaj na zdrowie!
Pamiętaj, nie trzeba stu opcji. Wystarczą dwie, ale rzeczywiście przydatne i praktykowane! 😉
Daj znać, które wyrażenia bierzesz dla siebie i… jaki temat podcastu zainteresowałby Cię następnym razem!
Do zobaczenia w moich social mediach:
na IG: angielski_furtka lub FB: angielskifurtka.